Onze diensten.
Bij Dat Dus. mixen we strategie en vormgeving (en Twentse nuchterheid) om unieke communicatiemiddelen te ontwikkelen die perfect bij jouw merk of bedrijf passen. De mogelijkheden in communicatiemiddelen zijn natuurlijk eindeloos, maar daar draaien wij onze creatieve handen niet voor om.
>> Creatie & Strategie.
Toffe middelen maken - jouw bedrijf de juiste boodschap laten vertellen en dat verpakken in een tof ontwerp - dat is waar we van genieten. Van creatieve concepten, campagnes en toffe communicatiemiddelen tot websites of een complete huisstijl. We kiezen de middelen die het beste bij jouw doel passen en werken ze uit. Altijd maatwerk, verfijnd en met liefde vormgegeven.
Online Marketing. <<
Online marketing is een breed begrip. Hoe zorg je ervoor dat alle online platformen elkaar complementeren en versterken en je daadwerkelijk die waardevolle klanten binnenhaalt? Dat vraagt strategie en creativiteit. Van webdesign en ontwikkeling, sociale media marketing tot contentmarketing en Google Search; wij helpen jouw merk te laten groeien en op te vallen in de digitale wereld.
>> Merkidentiteit, Huisstijl en Corporate identity.
Wij gaan voor visuele communicatie! Je unieke verhaal vertaald naar een herkenbare en consistente identiteit. We ontwerpen een gave huisstijl, creëren een consistente corporate identity of geven je merkidentiteit de juiste boost. Want je wilt een blijvende indruk maken, je merkwaarde te vergroten en je verhaal effectief communiceren. Kortom, je wilt van je bedrijf een sterk merk maken!
Story Telling. <<
Een belangrijk onderdeel van het bouwen aan een sterk merk is het verhaal dat jij wilt vertellen. Dat unieke verhaal inspireert namelijk jouw ideale klant om met jou in zee te gaan (en niet met je concurrent).
Dat’s were we come in… Dus.
Of het nu gaat over het vertellen van het verhaal van een merk, het delen van een visie van een organisatie, of het boeien van klanten met producten en diensten; je wilt een blijvende indruk achterlaten met je verhaal. Want daar gaat je het verschil maken met je concurrent en blijf je in de gedachten van je doelgroep. Wij zien story telling als een kunst; van concepten naar boeiende verhalen die resoneren met je publiek en doelgroep.